3 d’ag. 2016

Vull ser un gos

Vull ser un gos per poder fer pipí on vulgui i quan vulgui. Sense que em posin una multa per incivisme.

Quan estic a ciutat em passa sovint. Vull fer un riu, i no sé on fer-lo. Si els gossos pixen gratis, jo també vull poder-ho fer, en igualtat de condicions.

O és que la gent de ciutat no pixa? O només pixen els rics, que poden anar al bar i fer una consumició per tal de poder anar al lavabo? I els altres què? Perquè d'urinaris públics no n'hi ha, o són tan escassos que de fet és com si no n'hi haguessin. Si estàs al carrer, t'has d'aguantar tota l'estona, fins que tornes a casa?

Jo vull ser un gos. O com a mínim tenir els mateixos drets uretrals que un gos. O tots moros o tots cristians, ja n'hi ha prou de discriminació. O que posin urinaris públics, els que calguin. I que els mantinguin nets amb una petita part del que inverteixen en corrupció: la desviació pressupostària no serà excessiva, no perjudicarà gaire el volum total de la corrupció (seguirà ben sanejada) i en canvi contribuirà a alleujar amb més facilitat i civisme moltes bufetes.