16 d’ag. 2018

L'Antonio i els anunaquis

A l'Antonio li agrada parlar d'extraterrestres. Ell no s'hi refereix així, en diu "els anunaquis", una paraula que no sé si és que se l'ha inventat ell o forma part de l'argot de la gent interessada en aquests temes.

De vegades m'aturo a parlar una mica amb ell, del temps, la calor, algun cop dels polítics ("se'ls hauria de tallar el coll a tots", diu)... o dels anunaquis, que ell diu "que de moment ens estan observant".

Un dia, amb el seu mòbil, m'ensenya la foto d'un núvol amb forma de plat volador, i em diu que és una prova de la seva "presència". També intenta ensenyar-me un vídeo d'extraterrestres ("Ya los tenemos aquí", diu el títol), però no el deixo. Li dic que amb la calor que fa i mirant aquests vídeos tan estranys, se li estovarà el cervell i se li necrosaran les neurones.

Es posa a riure com una criatura (una criatura de gairebé seixanta anys), i mentre me'n vaig, veig que alhora que segueix rient torna a mirar el mòbil, suposo que el vídeo dels extraterrestres, o algun altre de semblant.

Al vespre li ho comento a la meva companya, i ella em diu que també ha parlat amb l'Antonio, i que ell, tot content, li ha dit que m'ha ensenyat la foto del plat volador i el vídeo dels extraterrestres, i que a mi m'ha interessat molt.