7 de des. 2020

Un altre cop els pits de la Rosaura

El Joan F. (diferent del Joan M.), és el que té la Rosaura de cuidadora, a la qual li agrada intentar tocar-li els pits, i no sé si també altres parts de la seva anatomia, ni el grau d'èxit. Fa dies que no parlo del Joan F., el tinc una mica deixat de banda, des del darrer cop que el vaig anar a veure i vaig pensar que l'embolic entre ell i la Rosaura era monumental.

D'una banda, ella que diu que s'atabala perquè ell li vol tocar els pits. Que diu això i, alhora, va vestida de manera diguem que "peculiar", amb una roba tan tibant que sembla a punt de rebentar, amb totes les seves rodoneses ben marcades i, l'últim dia, de propina, amb una part generosa del seu cul a la vista, gràcies a uns pantalons ben triats de cara a aquesta finalitat.

D'una altra banda, aquest mateix dia ell em va dir que havien anat al notari, que havia canviat el testament, i a més havia fet poders a favor d'ella. Uns canvis amb relació als quals, probablement, les "negociacions" sobre l'accés als pits i el cul de la Rosaura hi tenen alguna cosa a veure. De manera que és previsible que, al final, el Joan F. acabi ben plomat. Però jo he decidit que no me'n preocupo: si ell és tan vell verd que per tal d'aconseguir grapejar la Rosaura està disposat a posar en risc el seu patrimoni (que és considerable, i suposo que la Rosaura ja se n'ha assabentat), ja s'ho farà. Perquè a més, ja estic tip de les mentides que tant l'un com l'altra m'han anat dient, en cada cas diferents, és clar, cadascú en funció dels seus interessos: ell tocar pits i, ella, tocar bitllets.

Ara, molt de tant en tant, telefono al Joan F. Li pregunto com va tot, i ell de moment em diu que bé. I jo, amb aquest "bé", entenc que vol dir, sobretot, que de moment li pot seguir tocant alguna cosa a la Rosaura. De lluny, vaig seguint la pel.lícula... de lluny, perquè de més a prop, com abans, ara em fa mandra.

--
(*) L'últim cop que en vaig parlar, "Els pits de la Rosaura":
https://passavolant.blogspot.com/2020/08/els-pits-de-la-rosaura.html